Hemma igen

Tänkte att jag skulle skriva något innan mitt sommaruppehåll. Nu är jag hemma i Sverige igen och skriver från min lägenhet vid Rådmansgatan i Stockholm. Bloggen kommer att fortsätta efter sommaren när vi (inte jag) är tillbaka i Sydafrika. Jag ska försöka uppdatera den dagligen då och vara aktiv med tankar om livet som besökare samt om det Sydafrikanska samhället i det stora och det lilla. Bilderna som ligger med är från huset som min lägenhet låg i på Fox Street och som jag hoppas att jag och Sirin kommer återvända till. Ni kan gå in och kolla på fler bilder och läsa mer på http://www.mabonengprecinct.com/.

Bilen ni ser har jag köpt och väntar på oss i min kollegas garage. Takbaren väntar på er när ni kommer och hälsar på och vi tar ett glas i eftermiddagssolen med Johannesburg CBD som fond.

Ha en fin sommar!

Kram

M

Lämna en kommentar

Filed under Från Sydafrika

Kommentera

