Tillbaka i Sydafrika

SA Sept 284

Nu är vi tillbaka i lägenheten igen och det är fint att ha ett hem på andra sidan jorden. Se sina egna saker. Hälsa på bekanta i trapphuset. Köra sin egen lilla bil. Idag kom också min far och min bonusmor på besök. De stannar i tio dagar och vi ska försöka se åtminstone lite av landet tillsammans.

Innan vi åkte hem igen var jag uppfylld av en stark längtan att träffa alla vänner och min familj igen. Kände mig distanserad till Sydafrika. Nu vet jag inte vad som hänt men jag känner mig upprymd och glad över att vara tillbaka. Känner att tiden är kort. Att det finns så mycket jag vill hinna göra. Hinna se. Hinna besöka. En del av detta kommer givetvis att hamna här. Eller på Palmecentrets hemsida eller facebook-sida. Kanske i en tidning.

Hoppas ni vill följa med.

Lämna en kommentar

Filed under Från Sydafrika

Kommentera

